Gyakori kérdések
Honnan tudom hányan nézték meg a cikkemet, blog bejegyzésemet? - 5.0 out of 5 based on 1 vote
Szeretnéd megtudni, hogy egy bizonyos szöveges tartalmadat (például blog bejegyzésedet), hányan tekintették meg? Ha ez a tartalom a Joomla gyári cikk-kezelőjében készült,. akkor nagyon egyszerű a dolog. Az adminisztrációs felületen a Cikk-kezelőbe belépve az oszlopok között majdnem a végén találunk egy olyan oszlopot, hogy Találatok.   Ezek a számok mutatják meg, hogy hányszor jelenítette meg a Joomla rendszerünk az adott…
Hogyan tudom módosítani az információs oldalak szövegét? - 5.0 out of 5 based on 1 vote
Az információs oldalak olyan egyszerű szöveges oldalak amiken a legfontosabb tudnivalókat osztjuk meg a látogatóinkkal. Céges weblapok esetében ilyenek például a Rólunk, Bemutatkozás, Szolgáltatásaink, Gyakori kérdések, Kapcsolat stb. oldalak. Ezeket az oldalakat a legpraktikusabban a Joomla cikk-kezelője segítségével lehet létrehozni és módosítani. A Cikkezelő eléréséhez először is lépjünk be weboldalunk admin felületére. >> A belépésről bővebb információ itt található.  …
Hogyan tudok belépni a weboldalam admin felületére? - 5.0 out of 5 based on 1 vote
A weboldal admin felülete a honlap irányítópultja. Itt lehet megtenni gyakorlatilag minden változtatást, beállítást ami megjelenik a weboldalunkon.   Az admin felületet Joomla oldalak esetében úgy érhetjük el, hogy a domain címünk után írjuk a /administrator szöveget a böngészőben. Azaz ha a weblapunk címe www.valami.hu, akkor az admin felület címe a www.valami.hu/administrator lesz.   Az admin felület megjelenése Joomla 2.5…
Új adminisztrátor hozzáadása a Joomla oldalhoz - 5.0 out of 5 based on 1 vote
Sok esetben egy weboldalt vagy webáruházat nem egyetlen ember kezel, hanem különböző területeken dolgozó munkatársaknak kell hozzáférni a  weboldalhoz. Ezt minden esetben úgy célszerű megtenni, hogy saját külön fiókkal lépnek be az adminisztrátor felületre, hogy elkerülhetőek legyenek a különböző ütközések és logolható legyen az egyes használók tevékenységei. Nyilván a saját jelszavak és privát információk megosztása sem kívánatos még egy cégen…
Miért látszik a termék a webáruházban, ha nincs is készleten? - 5.0 out of 5 based on 1 vote
A Virtuemart többféle képpen tudja kezelni azt a szituációt, ha az adott termékünk (aminek felvittük a készleten levő darabszámát) elfogyott. Ilyenkor többféle lehetőség áll előttünk, melyet a Komponensek > Virtuemart > Beállítás > Beállítás > Teendő, amikor a termék nincs raktáron boxban tudunk megadni: Nem jelezzük ki az oldalon a készlethiányt, hogy ne menjenek a vásárlóink máshoz. Ugyanúgy felvesszük a…
Hogyan kell használni az Acymailing levelező komponenst? - 5.0 out of 5 based on 2 votes
Áttekintés Ebben a cikkben azt fogom bemutatni, hogyan használjuk az Acymailing levelezőprogramot mely a Joomlához készült egyik legsikeresebb és legsokoldalúbb levelező komponens. A levelezőt a weboldalunk admin felületére belépve a Komponensek menüpont alatt találjuk meg az irányítópulton, ahol teljes áttekintést találunk a lehetséges funkciókról, a felhasználókról és a statisztikákról. Hogyan vigyünk föl új felhasználókat?A felhasználók alapvetően feliratkozással tudnak bekerülni a…
Hiába végzek változtatásokat az admin felületen, nem változik semmi a nyilvános felületen - 5.0 out of 5 based on 1 vote
Ez a jelenség abból adódik, hogy weboldalad adminisztrációs felületén be van a gyorsítótárazást az oldal gyorsabb betöltődése és működése érdekében. Ennek "mellékhatása", hogy úgy tűnik mintha nem történt volna meg a változtatás, amit az admin felületről eszközöltünk. Két megoldás lehet a dologra: 1. Ha kisebb módosításról van szó, akkor egy kis türelemmel kell lenni és várni pár percet, majd újrafrissíteni…